7 Şubat 2012 Salı

lise ortalama hesaplama programı

lise ortalama hesaplama programı

arne Ortalama Hesaplama Programı

İlköğretim , Ortaöğretim , Lise Karne Hesaplama Programı ...

Bu program sayesinde okul ortalama puanınızı hesaplayabileceksiniz son zamanlarda özellikle karne zamanlarında aranan bir program olduğu için böyle bir program yazmaya karar verdim ve yaptım herhangi bir hata yoktur. Ders saatlerini ve o derslerin ortalamalarını girerek Karne ortalama puanınıza bakabilirsiniz böylelikle Taktir , Teşekkür alıp alamayacağınızı kontrol edebilirsiniz. Karne ortalama puanınızı hesaplayabilirsiniz tam sayılar hariç notlarıda girebilirsiniz taktir-teşekkür hesaplama programıdır . Kullanımı anlattığım gibi gayet basittir herhangi bir sorun çıkacağını sanmıyorum oldukça basit bir kullanımı vardır.



Özellikler :

-Ahmety Yapımı

-Sağlam ve Doğru Yapım %95 doğruluk garantisi

-Karne ortalama puanınızı hesaplar

-Yıl Sonu notunuzu hesaplar

-Şık Ve Sade Görünüm

-Toplam 17 derse kadar hesaplama

-Yıl Sonu notlarını virgülleriyle doğru olarak hesaplar



Hemen İndir Full (Full Program Bedava İndir) :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen Adınızı Ve Soyadınızı Yazınız..