21 Aralık 2011 Çarşamba

Zip ve Rar Şifrelerini Çözme

Programı full olarak burdan indirebilirsiniz.
http://www.resimliprogram.com/zip-ve-rar-sifrelerini-cozme

Arkadaşlar bu winrar öyle bildiginiz winRar degil bu modifiye edilmiş şekli nasıl derseniz.Mesela rar şifresini bilmiyosunuz telaş yok winrar'ın içine modifiye edilmiş password bulucu bu işi hallediyo.İndirdiginiz rar dosyası arızamı veriyo telaş yok Winrar'ın içine modifiye edilmiş tamir aracı hemen onarıyo dosyayı.Yani kısacası dostlar anlatmakla bitmez fazla lafada gerek yok buyrun indirin kullanın


Program aşagıdaki modifiyeleri içeriyor


+WinRAR Gold Plus Extras
+RAR Password Craker v4.11
+Advanced Archive Password Recovery2.20
+CabPack1.4
+UHARC 0.4 BETA GUI v2.0 for WinXP
+Advanced Zip air1.6
bidaha şifre kırmaya son bu program winrarı uçuracak

Programı kurduktan sonra seçenekler kısmından language seçeneğini türkçeye çeviriyoruz

Şifresini çözeceğimiz dosyayı seçip hangi koşullarda aranacağını seçiyoruz.
Ben *rar şifresini ckl yaptım bu yüzden küçük harf seçeneğini seçiyorum ve sıralı aramayı seçiyorum...

Uzunluk bölümünden şifrenin kaç karater olduğunu biliyorsak yada hangi uzunluklar arasında olduğunu biliyorsak benim şifre ckl olduğu için 3 şifre uzunluğunu seçiyorum...

Sözlük bölümü Sözlüksel aramayı seçersek aktif oluyor

Arama tipinden sade-yazı yı seçersek sade yazı bölümü aktif olur ben bu bölümü es geçiyorum...
Otamatik yedekleme bölümünden de nereye kaydedeceğimizi seçiyoruz...

Şifreyi bulmaya başlamadan önce bir ölçümliyelim...

Ölçümlemeden gerekli bilgilere ulaştıktan sora şifreyi bulmak için ve taramayı başlatıyoruz
Ve şifreyi bulmasını bekliyoruz..

Ve işte şifremiz

Arkadaşlar eğer şifre bulmak istiyorsanız karakter sayısının yani uzunluğunun kısa olması şifreyi bulmanızı kolaylaştırır yada şifrenin sadece bi kısmını hatırlamıyorsak kullanmalıyız yoksa baya bi süremizi vermemiz gerekir çünkü sırayla şifreleri denediği için uzun bir süre geçebilir tabi benim yaptığım örnek 3 harfli olduğu için 2 dakikada buldu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen Adınızı Ve Soyadınızı Yazınız..

<