21 Aralık 2011 Çarşamba

meb uzaktan eğitim cevapları

Milli Eğitim Bakanlığı Uzaktan Eğitim sayfasındaki aktif eğitimlerden Aşamalı Devamsızlık Yönetimi Eğitimi (ADEY) için sisteme mebbis kullanıcı adınız ve şifrenizle giriş yapıyoruz.Adey eğitim sınıfındaki 3 aşamalı adey eğitim proğramını tamamlamalıyız.Tamamladıktan sonra uzaktan eğitimi bitirmek için ADEY sınavına giriyoruz.Bu 10 soruluk sınavın bütün sorularını doğru cevaplayamazsak başarılı olamıyoruz.Sizler için bu soruların cevaplarını hazırladık.

Uzaktan Eğitim Adey Eğitim Bölümühttp://www.blogger.com/img/blank.gif

1. Aşama Cevapları: C - A - A - C - D - C - D - D - C - D
2. Aşama Cevapları: C - B - C - A - C - C - C - B - C - D
3. Aşama Cevapları: D - A - D - D

Uzaktan Eğitim Adey Eğitimi Sınavı Sorularının Cevapları:

1-A 2-B 3-B 4-C 5-A 6-A 7-A 8-D 9-C 10-B

Milli Eğitim Bakanlığı uzaktan eğitim sitesine gidip soruları cevaplamak için TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen Adınızı Ve Soyadınızı Yazınız..