10 Ağustos 2011 Çarşamba

WolfTeam Premium Bot Hilesi

Bu Konu İle İlgili Ve Programlara Ulaşmak İçin Öncelikle Sağ Köşede Bulunan 3 Adet Reklama Tıklamalısın

HERŞEYDEN HABERDAR OLMAK İÇİN FACEBOOK GRUBUMUZU BEĞENİN
TÜM YENİLİKLERİ TAKİP EDİN..! HEMEN FACEBOOKTA BEĞEN








Çok Yakında Burada

Bu hilemiz wolfteam premium hilesidir hilenin yapımcısı bir yabancıdır hileyi sizler icin indirdim antivirüs

Programları ile taradım zararlı bir yazılım görmedim sizde indirdikten sonra güvendiginiz antivirüs programlar

İle tarama yapabilirsiniz

Arkadaslar hilemizin ismi wolfteam süper premium hilesidir bu hileyi genelliklen para ile

satarlar yabancılar ama suan bedava verilmişken bende sitemin wolfteam takipcilerine sunmak istedim

Arkadaslar hilenin kullanımı hakkında bir bilgim yok ama hile kısıtlı olabilir

İndireceginiz dosylardan Tutorial – Please Read.txt adındaki txt in icinde hilenin kullanımı

anlatılıyor ama ingilizce olarak siz bu yazıyı google translate ile cevirip ne demek istediklerini

anlayabilirsiniz ben niye cevirmedim diye düsünürseniz google ceviri yaparken

bir hata olusabilir bu yüzden kendiniz cevirseniz daha iyi olur

WolfTeam Premium Hilesi ingilizce anlatım

1.After Extracting the hack.
2. Run The Game
3.log in the Game
4.Play for about 2 – 5 minutes
5.now Start the Hack using *Run*
6.select the what you want to Hack from the option panel (note please Do not use all the option at once . Hack Tool may crash due to over load and Safety reasons)
7. Enjoy Undetected and Safe Hack Tool.

Acıklama

Wolfteam Premium hilesinin kullanımı anladıgım kadarıylan indirmiş oldugunuz dosyaları

hack tool klasörün icinde bulunan dosyaları wolfteam oyunun kurulu oldugu klaösrün icine atınız

daha sonra atmıs oldugunuz dosyların icinde bulunan run the game adlı dosyayı calıstırıp

daha sonra oyuna giriş yapıp hileyi kullanmak diye felan acıklamıslar ama siz indirdikten sonra

denersiniz şimdi wolfteam premium hilesinin linkleri

DOWNLOAD HOTFİLE:WolfTeam Premium Bot Hilesi indir – Wolfteam Premium Hilesi indir

DOWNLOAD WUPLOAD:WolfTeam Premium Bot Hilesi indir – Wolfteam Premium Hilesi indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen Adınızı Ve Soyadınızı Yazınız..