26 Ağustos 2011 Cuma

wolfteam odadan atma yetkisi nasıl kullanılır



Bu Konu İle İlgili Ve Programlara Ulaşmak İçin Öncelikle Sağ Köşede Bulunan 3 Adet Reklama Tıklamalısın

HERŞEYDEN HABERDAR OLMAK İÇİN FACEBOOK GRUBUMUZU BEĞENİN
TÜM YENİLİKLERİ TAKİP EDİN..! HEMEN FACEBOOKTA BEĞEN






Çok Yakında Burada

Merhaba Adminler,
Bir çok arkadaşın da şikayet ettiği bir konuyu tekrar gündeme getirmek istiyorum.Odadan atma yetkisinin çok keyfi olarak kullanılması ...
Olum Oyunu neyse ama s2 uyku gibi modlarda özellikle GP kasmak için oynuyoruz ve aptal sebepsiz bir oylama yuzunden olan emeklerimize oluyor.En kotu yanı da bu oylamaların keyfi yapılması.
Mesela kurt avında benim yerimde duruyorsun diye birbirini atıyor insanlar.Hatta sırf karakteriniz varsa ya da yuksek rutbeliyseniz bile atılabiliyorsunuz.
Ben bugun s2 den 5-6 kere atıldım ve canıma tak etti.Olan emeklere ve GPlere oluyor.Diğer oyuncularda neye yes neye no verdiklerine bakmadan direk Yes diyorlar zaten.
Bazen sırf gıcıklıgına 9.round atıyorlar..Artık kıskançlık mı ne bilmiyorum sebebini.
Ama bu konuda lütfen yeni br düzenleme getirin...Mesela KP ile alınsın yetki..5 kp 10 kp gibi.O zamanlar insanlar hile küfür gibi değecek yerlerde kullanılar bu hakkı.Altın olunca iş iyice keyfiyete dondu.
HAKKIMIZ IHLAL EDILIYOR:Lütfen acil düzenleme yapın..
Not:Mesela aşağıdaki ss den de gorulebileceği gibi...Daha ikinci elden kombatın ortasında atıldım.Ne yuksek skorum var ne bişey...Sadece tek kaldığım ve insanlar beklemek istemedeği için yada karakter oldugum için...Bilmiyorum sebebini ama psikopat çook=)
Teşekkürler...

İNDİR..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen Adınızı Ve Soyadınızı Yazınız..