27 Haziran 2011 Pazartesi

wolfteam Uçma Hilesi


HERŞEYDEN HABERDAR OLMAK İÇİN FACEBOOK GRUBUMUZU BEĞENİN
TÜM YENİLİKLERİ TAKİP EDİN..! HEMEN FACEBOOKTA BEĞEN






WOLFTEAM HİLELERİ :> www.hileanlatimi.com

Çok Yakında Burada
Çok Yakında Hilemiz Burada

Arkadaşlar bu Hile Gibi Birşey Aslında Bizzat Ben Kendim Yaşamıştım .. ..

Girişte Oynuyordum arkadaşlarla . Sonra Mavi Takıma Doğru Saldırıya Geçecek Durumdayken Kırmızılar Çıkartma Bombası Attı.O Sırada Ben Bombadan Kaçmak İçin Yükselmek Kaçmak İstedim .. ..

Birde Ne göreyim Ben Havalarda Geziyorum . Bulut buguna Girmeyi Başarmışım istemedende oLsa...3-4 Dk kadar Bugda kaldım.Daha Sonra Oradan Tamı tamına 23lü Combo Yaptım. . Daha Sonra Mermi Bitti İnmek zorunda kaldım.
Çok Güzel bir anıydı Oyun Açısından ..

İşte ßöyle Sizede Denk Gelebilir ..

ALINTIDIR.

1 yorum:

  1. biz burda hile diyok sen yanlışlıkla olan bişi dion -rep

    YanıtlaSil

Lütfen Adınızı Ve Soyadınızı Yazınız..