22 Haziran 2011 Çarşamba

Komşu Çiftlik Hayvan Takas etme Bölümü

HERŞEYDEN FACEBOOK GRUBUMUZ İLE HABERİNİZ OLSUN.!
HEMEN GRUBUMUZU BEĞENİN OYUN İLE İLGİLİ HERŞEYİ FACEBOOKUNUZA GÖNDERELİM.!









TAKAS YAPILAN HAYVANLAR ...


Arkadaşlar Afrika Fili-Sevgi İneği-Kaplan-Panda-Kahverengi-Çikolata ineği-Tinkerbell-Pitbul-DOBERMAN-Şapkalı eşşek Lama-Kahverengi Eşşek-Tombul Domuz-Benekli Domuz-TeK bOYNUZLU AT -BEYAZ KAPLAN TAKAS OLUR (İLK SEN DİYENLER EKLEMESİN BENİ BİLEN BİLİR GÜVENMEYEN EKLEMESİN İSTEYEN ÇİFTLİĞE BAKABİLİR) BENDE OLMAYAN HAYVANLARLA TAKAS YAPICAM SADECE

Doberman,YavRu piTßuL, yavRu kaplan, koala,Tombul Domuz,ßox'öR KanuRu,Uzun kuyruklu horoz,Şapkalı essek,Uzun boynuzlu inek,stlr GüzeL tekLif verenLe tks yapıorm.!!!

‎2 ERKEK KORKULUK - 4 DOBERMAN - 20 TEK BOYNUZ - 4 YAVRU PANDA - 17 AFRİKA FİLİ - 2 MAVİ İNEK - 6 YAVRU KAPLAN - 4 SEVGİ İNEĞİ - 1 MERİNOS KOYUNU - 2 YABANİ HİNDİ - 2 YILBAŞI GEYİĞİ - 10 KOALA - 3 ÇİKOLATA İNEĞİ - 3 BURRO EŞEĞİ - 1 KAHVE EŞEK - 5 KARDAN ADAM - 7 PASKALYA - 2 BOKSÖR KANGURU - 2 PALMİNO AT - 1 AMERİKA ÖRDEĞİ - 2 PANDA -... 1 YAVRU PİTBULL - 3 UZUNKUYRUK HOROZ - 1 YOĞURT İNEĞİ - 1 KARAKOYUN - 1 BEYAZ LAMA - 2 ALTIN YUMURTLAYAN KAZ - 2 ŞİŞKO DOMUZ - 2 PİTBULL - 1 SİYAH LAMA - 1 ANNE KANGURU - 1 BEYAZ KAPLAN - 1 SARI KAPLAN - 1 DOMUZ - 1 GRİ KANGURU

Arkadaşlar Afrika Fili-Sevgi İneği-Kaplan-Panda-Kahverengi-Çikolata ineği-Tinkerbell-Pitbul-DOBERMAN-Şapkalı eşşek Lama-Kahverengi Eşşek-Tombul Domuz-Benekli Domuz-TeK bOYNUZLU AT -BEYAZ KAPLAN TAKAS OLUR

Faruk BuLut
Arkadaslar bana acil kredi lazim krediyle hayvan takas edebilecek olan war mi acaba benim elimde olan haywanlar : 2 afrika 1 asya fili ,panda , bi kahverengi at ,arap ati , yogurt inegi , bekçi köpegi , benekli domuz takas etmek isteyen yoruma yazsin...

Kahraman Gençer
kelebek verene istedii hayvanı weririmm
baska özel hayvanınız warsa takas yaprız isteqen eqlesnn

ALi İmran JøY'
Herhangi Bir Hayvan Karşılığı Yavru Kedi,Korkuluk,Bayan Korkuluk yada Kelebek Verilir...

Ömer Faruk Ayazer
beyaz kaz,kardan adam,kara koyun,doberman,yavru köpek,yılbaşı geyiyi,bayan korkuluk,amerikan ördeyi,rengi deyişik bi horoz,yavru kedi,kelebek(bunlar lazım bunlar dışında istediyiniz hayvanı yolaya bilirim özelde olsa tarlamdanda tks edecez



Bu Bölümün ALtında Yorum Yapsın İsteyenler

11 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. komşu çiftlik benekli domuz a ne takas verionuz isteyen beni eklesin http://www.facebook.com/reymisteriyo619

    YanıtlaSil
  3. s.a ben nihat kandemir benimle takas yapan var mı?ben size fil vereyim sizde bana pitbull verin ne dersiniz eğer kbl edrseniz facebook a gelin ltfn :)

    YanıtlaSil
  4. bena hayvan yollucak warmı

    YanıtlaSil
  5. bana yardim edermisiniz benim cifligimde 1 tane hayvan bile yok ne olur yardım edin

    YanıtlaSil
  6. benim adim ayla dogan alamnyada yasıyorum
    bana yardim edermisiniz benim cifligimde 1 tane hayvan bile yok ne olur yardım edin
    admin arkadas bana hayvan yollarsan sevinirim
    k.dogan@live.de
    bu adresim

    YanıtlaSil
  7. Mert Can Kılıç :Gri Kurt la Asya fili ni takas edelim

    YanıtlaSil
  8. https://www.facebook.com/#!/pages/download-siteleri-Premium-%C5%9Eifreleri/283416038364552
    bu sayfaya 10 begeni getirene istedigi hayvanı hediye edecegim

    YanıtlaSil
  9. https://www.facebook.com/#!/pages/download-siteleri-Premium-%C5%9Eifreleri/283416038364552

    YanıtlaSil
  10. https://www.facebook.com/#!/pages/download-siteleri-Premium-%C5%9Eifreleri/283416038364552
    bu sayfaya 10 begeni getirene istedigi hayvanı hediye edecegim

    YanıtlaSil

Lütfen Adınızı Ve Soyadınızı Yazınız..