9 Haziran 2011 Perşembe

İKS Öğrenci ve Veli Giriş




İKS’ nin İLKELERİ
İlköğretim Kurumları Sandartları’ nın dayandığı ilke ve esasları içerik ve kurumsal olarak şöyle açıklayabiliriz. İlköğretim Kurumları Standartları;
. Çocuk haklarının, çağdaş eğitim ve gelişimsel yaklaşımın uygulamaya yansıtılmasına aracılık eder
. Temel odağı ve merkezi çocuktur.
. Toplumsal cinsiyete (biyolojik cinsiyete dayalı farklılıklardan ziyade, toplumun cinsiyete uygun belirlediği roller, statüler, normlar ya da anlayış) eğitimde dezavantajlı çocukların (eğitim hakkından yeterince yararlanmada güçlük yaşayan çocuklar) eğitim ve gelişim hakları ile uygulamalarına duyarlıdır.
. Eğitim sisteminin temel hedefleriyle tutarlıdır.
. MLO ve Planlı Okul Gelişimi, Öğrenci Merkezli Eğitim, Okulda Performans Yönetimi, Öğretmen Yeterlikleri ve Okul Temelli Mesleki gelişim, TKY çalışmalarını kapsar ve çocuk odaklı olarak bütünleştirir.

İKS Öğrenci ve Veli Giriş Modülüne Ulaşmak İçin TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen Adınızı Ve Soyadınızı Yazınız..