18 Ocak 2012 Çarşamba

zaman tüneli iptal resimli anlatım

zaman tüneli iptal resimli anlatım

Facebook Zaman Tüneli Nasıl İptal Edilir – Timeline İptal Etmek Resimli anlatım
İnternette gezinirken bir hayli kişinin Facebook Zaman Tüneli Yani Timeline hesaplarının nasıl iptal edileceğini bilmediklerini farkettim ve Kullanıcılara yardımcı olmaç amacı ile bu yazıyı sizlerle paylaşmak istedidim işte Facebook Zaman Tüneli (Timeline) en basit yoldan nasıl iptal edilir yazımızın devaında.
Facebook Zaman Tüneli Nasıl İptal Edilir – Timeline İptal Etmek
Öncelikle Facebook hesabımıza giriş yaptıktan sonra developers.facebook.com/apps/ adresine tıklıyoruz.
Daha sonra sol menüden daha önce oluşturduğumuz Zaman Tüneli eklentisini seçiyoruz.
Açılan sayfada sağ üstte “Uygulamayı Düzenle” butonuna tıklıyoruz
Sayfada sol menüde en alt kısımda “Uygulamayı Sil” linki vardır.Buna tıkladıktan sonra oluşturduğumuz uygulama silinir ve Profilimiz eski hale gelir.

Facebook Zaman Tüneli Nasıl silinir,Facebook Zaman Tüneli Nasıl silmek,Facebook Zaman Tüneli iptal etmek istiyorum, Facebook Zaman Tüneli nerden iptal edilir
Yan menüde “no apps found” yazan arkadaşlar;
Zaman tüneli uygulamasını daha önce bilerek ya da bilmeyerek iptal etmiş olabilirsiniz. Uygulama deneme sürecinde olduğu için şu anda beklemekten ve şikayette bulunmaktan başka çare yok !
Deneme sürümü bitince gerekli yaptırımları uygulayabiliriz.
Buradan facebook’a bildirimde bulunabilirisiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen Adınızı Ve Soyadınızı Yazınız..