19 Ocak 2012 Perşembe

E-Okul Notları Değiştirme

E-Okul Notları Değiştirme

Merhabalar,

Her face kullanıcının Yaptığı Gibi Face’da Geziniyordum.Bir Sayfanın Yayınladığı Paylaşımı Gördüm Ve Şaşırdım. Artık Bunudamı Hilesi Çıktı Dedim.Javascripti Kodu İle Notları Değiştiriyosun Ama Kayıt Edilmiyo.Notları Düzenle Ve Ailene Göster.Sonra Kapat Hayata Devam Et :=) Ama Karne Zamanı Geldimi İse Ozaman Çözüm Yok Sadece Sahte Karne Yapma Var.Yapan Kişiler İse Parayı Fena Şekilde Yüksek İstiyor.Mecburende Öğrenci Vermek Zorunda Kalıyor.Ama Okumak En İyisi.Şaun Genciz Ama İleriki Zamanlarda Okulun Değerini Anlıcaksınız/Anlıcaz.Nese Kodu Vereyim Ben Size..
Kod:

javascript: document.body.contentEditable = 'true'; document.designMode = 'on'; void 0

Kod Yukarıda.Bu Kodu Nereye Koyacam Derseniz.Adres Çubuğuna Koyacaksınız.Yani “http://e-okul…….” Yazan Yeri Silip Ve Yukarıdaki Kodu Kopyalayıp Yapıştırın.Ve Notlarınızı Düzeltin.Şahsen Denedim Oldu Ama Kayıt Edilmiyor xD :=)

Size Kolay Gelsin :=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen Adınızı Ve Soyadınızı Yazınız..