15 Ocak 2012 Pazar

balderesi balı nasıl

balderesi balı nasıl

Dikkat: Balderesi müşteri hizmetleri buradaki ziyaretçilerin mağduriyetinin giderilmesi için ziyaretçilerin iletişim bilgilerini rica etmiştir. Yorumlarınızda e-posta adreslerinizi yazarsanız sizinle irtibata geçebilirler.

- 450 gr bal eksik.

- Üzerinde Karakovan balı olduğuna dair ibare yok.

- Kafkas arıları tarafından üretilmiştir ibareside yok.

- Üzerinde Süzme Çiçek balı olduğu yazıyor.

Uzun zamandır TV kanallarında dakikalarca reklamı yapılan Balderesi Karakovan Balı’nın reklamı, dün bir Tv kanalında denk geldi. Yine 3 Kilosu 100 TL diye üstüne basa basa söylüyorlardı. Neyse, almaya karar verdim. Hemen reklamda belirtilen numarayı aradım. Bir bayan çıktı siparişimi verdim. Buraya kadar herşey normal.

Ertesi gün kapım çaldı. Kapıyı açtım karşıma biri 13, diğeride 16 yaşlarında iki çocuk çıktı. Balderesi’nden geldiklerini söyledir. Tamam dedim 3 kavanoz bal siyah bir naylon torbaya bantlarla sarılmış vaziyetteydi. Ürünü aldım parayı verdim karşılığında fatura veya fişimi istedim ancak çocuklar, abi biz hep böyle veriyoruz dedi. Hiç kimse fiş-fatura sormuyormuş. Ürünü almadan çocukları geri gönderecektim ancak hadi bunlar çocuklar diye reddedemedim o şekilde aldım.

Hemen mutfakta bal kavanozlarını açtım birde ne göreyim 1′er kilo olması gereken bal, NET: 850 gr çıktı. Reklamlarda bahsedilen ambalajı da yok.

Bu kez de balların sahte olabileceğini düşündüm. Hemen akışkanlık testini yaptım. Bal bildiğimiz ballarla aynı akışkanlıktaydı. Kaşıkla akıttıktan sonra iplik gibi ince oluyor ve kendini çekiyordu.

Tad olarak da Binbirçiçeğin ballarından farklı bir tad alamadım.

Bu konuda sizinde yazmak istedikleriniz var ise aşağıdaki yorum kısmına yazabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen Adınızı Ve Soyadınızı Yazınız..