22 Aralık 2011 Perşembe

Facebook Giriş / Şifre Hataları Facebook Hesap Devre Dışı İse Ne Yapılmalı

Facebook Giriş / Şifre Hataları Facebook Hesap Devre Dışı İse Ne Yapılmalı

Bir çok kişi “Facebook Giriş” ve “Facebook Hesap Devre Dışı” problemini ile karşılaşıyor ve hesabını tekrar etkinleştirmekte problem yaşıyor.
Hesabınızı etkinleştirmek için;

http://www.facebook.com/ adresine girdikten sonra kullanıcı adınızı ve şifrenizi yazıp, tarafınıza otomatikman gönderilen maildeki linke tıklayarak hesabınızı etkinleştirebilirsiniz. Daha fazla bilgi için:

Facebook Hesabı Yeniden Nasıl Etkinleştirilir?

Ancak probleminiz halen devam ediyor ise;

ve Facebook nasıl açılır diye merak ediyorsanız, Facebook’un “Giriş/Şifre Hataları” (http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=login_password_bug) sayfasından bir mesaj göndermeniz size yardımcı olabilir. Bu sayfaya girildiğinde, “Konu:” kısmına mesajın başlığı (Ör: Facebook hesabım devre dışı kaldı, yardım lütfen), “Sorunun nasıl ortaya çıktığıyla ilgili açıklamalar ve adımlar:” kutucuğuna ise, yaşadığınız problem doğru ve dürüst bir şekilde özetlenmelidir. Problem ne zaman, nasıl oldu, Facebook’tan size mail gönderildi mi vb. Mesajınızı gönderirken size ulaşılabilecek bir e-posta adresi vermeye dikkat edin. Eğer giriş yaparken kullandığınız e-posta adresine erişebiliyorsanız bu kısma onu girin. Bu sayfaya sorunun nasıl ortaya çıktığıyla ilgili açıklamalar ve adımları doğru bir şekilde yazdığınız takdirde, sorununuz Facebook tarafından incelenecektir.
Eğer Facebook şifrenizi değiştirdiyseniz ve yeni şifrenizi hatırlayamadığınız için hesabınıza giremiyorsanız;

Facebook ana sayfasında “şifre” yazdığınız kutucuğun altında, “Şifreni mi unuttun?” linkine tıklamalısınız. Bu link sizi http://www.facebook.com/reset.php sayfasına yönlendirir. Bu sayfadaki talimatları takip ederek, şifrenizi resetlemelisizni. Böylece Facebook tarafından size gönderilecek maildeki talimatları takip ederek hesabınızı açabilirsin.
Eğer Facebook hesabınıza girmeye çalıştığınızda size aşağıdaki “Yanlış E-posta” mesajı çıkıyorsa;

tarayıcınızı yükseltmeniz sorununuzu çözebilir. Tarayıcı Yükseltme linkindeki talimatları takip ederek, tarayıcınızı güncelleyebilirsiniz.

“Yanlış E-posta
Girdiğin e-posta hiçbir hesaba ait değil. Tarayıcının önbelleğini ve çerezleri bu talimatları izleyerek temizlemeyi deneyebilirsin.
Hesabınla ilişkili herhangi bir e-postayı, kullanıcı adını veya cep telefonu numarasını kullanarak giriş yapabilirsin. Lütfen bunları doğru yazdığından emin ol.”
Eğer “Facebook Hesabınız Kapatılmıştır” şeklinde bir mesaj alıyorsanız;

hesabınızın“GEÇİCİ” mi yoksa “TAMAMEN” mi kapatıldığına emin olmalısınız. Size gelen mesajlarda bu durum belirtilecektir. “GEÇİCİ” olarak devre dışı bırakılan hesaplar, bir süre sonra kendiliğinden açılmaktadır. Bu süre bazen 2-3 hafta olabiliyor. Bir süre bekleyebilir ya da aşağıdaki linke tıklayarak Facebook’a durumunu izah eden bir mesaj atabilirsiniz.

Facebook Hesabım Kapatıldı

Facebook’un 500 Milyon kullanıcısı bulunmaktadır ve günde milyonlarca kullanıcı mesajı almaktadırlar. Bu bağlamda kullanıcılar ile bire-bir/direkt irtibat kurmaları mümkün değildir.Gönderdiğiniz mesajlar Facebook’un destek birimlerine iletilir, ancak size dönüş yapılacağı %100 kesin olmadığı gibi, geri dönmeleri 2-3 hafta da sürebilir. Dikkat etmeniz gereken nokta, mail atarken çok ısrarcı olmayın, onlarca kez mail atıp, üst üste sık aralıklarla başvuru yapmanızı önermem, lakin Facebook ısrarcı davranışları olumsuz değerlendirmektedir.

Hesabınız “TAMAMEN” kapatılmış ise, tekrar açılması çok mümkün değildir. Karşınıza çıkan mesajda hesabın “TAMAMEN” kapatıldığı ibaresinin olup-olmamasına dikkat ediniz. Eğer böyle bir durum söz konusun ise, Facebook hesabınızı kullanırken “Kullanım Şartlarını” ihlal etmişsiniz demektir. Facebook bu konuda çok titiz davranmakta ve diğer kullanıcıları rahatsız eden kişilerin hesaplarını kapatmaktadır. Facebook Kullanım Şartları ile ilgili uyarıları bu linkte gözden geçirmeniz faydalı olacaktır.
Hesabınızı tekrar etkinleştirmeye çalışırken, Facebook sizden 6 adımlık bir etkinleştirme istiyorsa;

ancak siz Facebook şifreniz ile girdiğinizde 2. adımda “hesabı doğrula” kısmında mail adresinize kod gönderilmediği için, 3. adıma geçemiyorsanız, mail ayarlarınızda bir problem olabilir. Facebook onay e-postasını verdiğiniz mail adresine kesinlikle gönderilmiştir. Ancak, Facebook’tan gelen e-postaların yanlışlıkla spam/önemsiz e-posta klasörlerine yerleştirilmediğinden emin olmak için mail filtrelerinizi lütfen kontrol edin. E-posta hesabınızın güvenli göndericiler listesine “@facebookmail.com” e-posta alanını mutlaka ekleyin. Facebook’tan hala e-posta almıyorsanız, İSS’nizin (İnternet Servis Sağlayıcısı) gelen e-posta trafiğini engellemediğinden emin olmak için lütfen İSS’nize başvurun. Sorun devam ederse, lütfen şikayetinizi buradan iletin:

E-posta Bildirimi Almıyorum

DİKKAT! DİKKAT! DİKKAT! DİKKAT! DİKKAT! DİKKAT!
“Facebook Hesap Devre Dışı” problemini önlemek için;

Facebook hesabınıza tekrar girebilmek ve hesabınızın kapatılması problemini tekrar yaşamamak için “Facebook Hesap Devre Dışı” konulu yazımızdaki uyarıları dikkate almanız çok önemlidir.

DİKKAT! DİKKAT! DİKKAT! DİKKAT! DİKKAT! DİKKAT!
Aşağıda “Facebook Giriş” hakkında detaylı bilgiler ve ipuçları bulunmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen Adınızı Ve Soyadınızı Yazınız..