26 Aralık 2011 Pazartesi

2012 en kapak nickler

2012 en kapak nickler

Hyat Sna eKşi LimonLar sunarSa Sen De TeqıLa isTe ;)


ЅНЄ ЅΑΙ∂ Ι'М ℓЄΑΝΙΗG..¢ΑΥЅЄ НЄ ¢ΑΗТ ТΑКЄ ТНЄ ΡΑΙΗ..ΙТ ΙЅ НΑЯ∂ ТΣ ¢ΣΗТΙΗΥЄ ТНΙЅ ℓΣΝЄ ΙТ ΑΙΗТ ЅΑМЄ..(GİDİYORUM DEDİ ÇÜNKÜ ACIYA DAYANAMIYORDU..BU AŞKA DEWAM ETMEK ZORDU WE HİCBİRSEY AYNI DEĞİLDİ)


KALBİM SÖZ VERDİ GURURLU OLACAK HAKETMEYENİN GÖTÜNÜ KALDIRMAYACAK


‎-ЅЄΝ∂ΙМ ЅЄΝΙℓМЄ∂ΙМ ЅЄΝЄΗΙ ЅЄΝЄМЄ∂ΙМ..


GÖKTE BİR YILDIZ OLSAM İLK SANA KAYARDIM


HAYATTA HİÇ KİMSE İÇİN AĞLAMAYA DEĞMEZ,DEĞİCEK İNSAN ZATEN AĞLATMAZ.BİR GÜN AĞLAMAK ZORUNDA KALIRSAN BAŞINI DİK TUTKİ GÖZYAŞLARIN AĞLADIĞIN İNSAN KADAR ALÇALMASIN


BENİ GÖRÜNCE MAŞALLAH DE BENİ İSTİOSAN İNŞALLAH DE


KIZ DEDİĞİN TAKTINMI KOLUNA YAKIŞMALI ÇAKTINMI DUVARA YAPIŞMALI


ESKİ DOSTTAN SEVGİLİ OLUR AMA ESKİ SEVGİLİDEN DOST OLMAZ


KAFAM DARMA DUMAN AMAN ÇEKİYO AMAN...! SEVDALARA SLM OLSUN.!


GİDÉN GİDÉR ÖZLEMEM HUYUM ßÖLE GİZLEMEM ßEN ßİR FİLMİ 2 KÉRÉ İZLEMEM


VARLIĞINLA ACI ÇEKECEĞİME, YOKLUĞUNLA SEFAMI SÜRERİM....;)


BENİ SANA KAVUŞTURACAK TEK ŞEYİN ÖLÜM OLDUĞUNU BİLSEYDİM, AZRAİLİN GELMESİNİ BEKLEMEZDİM.


ARKAMDAN KONUŞANLAR ÖNÜMDEN YESİN [+18] bloqcu örmesn :D


YOК OLUŞUМ SΑɴΑ КOYМΑZ , YEɴİDEɴ SEV BİRİɴİ ; ΑМΑ SOКΑКТΑ YΑКΑLΑRSΑМ S"""RİM O SEVGİLİɴİ ! [+18] bloqcu örmesn :D




"Yansın dünya çok umrumda, dönüp ardıma bakarmym, sonum gelse sifam sende, deseler bile seni ararmıyiM". . :)


‎[B][B]Benden önce öpLms dudakLarda bana Aitt manaLar aramam Hany ;) [/] [/]



Sevmek bir cay gibi sevilmekse şeker bizim gibi garibanlar cayı şekersiz icer???

Laf sokmaya kalkma,kapak olursun.ugraşma,etiket olursn.yawşama,köpek olursun.insan ol,belki yanımda yer bulursun


Bana kapak yaptıgını mı sanıyorsun?unutma..!sen beni bırakmadn...ben seni benden sonrakine sattım;)


Detayımdaysan ayrıcalıgını keşfet.degilsen,ck konuşma itaat et...


Kızlar CİPS e benzer.uzaktan bakarsın bölee çıtır çıtır.canın çeker yanına gidersin.bi bakmışsın,aaa bildigin patates:))


Warlıgımz olay...yoklugumz koyar...


sigaramın dumanından ismini yazdım kadere inat
benim hayatım bok gibi berbat
aq kaderi sni aldı bendn soracağım ama mutlaka bir gün heSap !
Seni sensiz yaşamakmı sen delimisn !
öLmüşüm Lan ben şimdi sen eLinsin !
.........geLceğin güNe kadaR beKlerim Ben Yalan olMuş hayaTa Küfürümü basaRAk!


AzRaiL nOkTayı koYana kaDar , wiRqüLe deVam :DD.D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen Adınızı Ve Soyadınızı Yazınız..