1 Ekim 2011 Cumartesi

sevgiliye doğum günü mesajları

iyki doğdun gülüm iyki doğun gülüm iyki doğdun iyki doğdun iyki doğdun gülüm:):):)Allahım seni iyki çıkarmış karşıma ve iyki annen ve baban seni getirtmişler bu dünyaya seni çok seviyorum herşeyim nice mutlu yıllara inşallah hep birlikte

murtaza tarafından eklendi.

bin yıl ömrüm olsa bin yıl seni severdim,bin yıl seni sevseydim bin yıl daha isterdim sevgilim, ilk ve son aşkım iyi ki doğdun bitanem...

ela tarafından eklendi.

sevmek yasamak ise seninle yasamayı isterim, ayrı kalmak özlemek ise yalnız senden ayrı kalmak istemem, seninle doğmadım ama seninle ölebilirim iyi varsın bitanem

melissa tarafından eklendi.

VoLKan aKgüL nice mutlu, sağlıklı, huzurlu yıllara aşkııııııııııım. seni çoooook seviyorum... artık kıtır olan strawberry:)

strawberry tarafından eklendi.

Seni tahmin edecegin kadar deyil,tahammul edemeyeceyin kadar cok...seviyorum.Sana ''SEVGILIM'' diye bildiyim icin kendimi cok sansli goruyorum.Iyi ki dogmussun ''Sevgilim''ve iki benimsin.

ASKIN tarafından eklendi.

hayatın bazen bzlere yaptıgı süprizlerin en güzelisin sen benım mucizemsin seninle var olan herseyi seviyorum belki dogdugun andan bu zamana kadar yanında degildim ama sana hersey üzerine söz veriyorum bundan sonra ölünceye kadar hersabah ilk ben sana ıyıkı dogdun diyecegim iyiki dogdun kocacıgım

leyla tarafından eklendi.

bugün doğum günün olduğu için farklı ve özel olduğunumu sanıyorsun!!!oysa sen benim için sadece bugün değil,hergün farklı ve özelsin...iyiki varsın,iyiki benimsin...Doğum günün kutlu olsun......

Bülent ÖZMEN tarafından eklendi.

benim için bana ilk baktığın gün elimi tuttuğun gün ilk öptüğün gün ve bunların bana hediye edildiği doğduğun gün kutlu olsun snele bır gunumu deil ömrümü paylaşmaya hazırım iiki varsın iiqii benimsinn dğm gnun ktlu olsun canımın içi

Rojda tarafından eklendi.

BU HAYATI SENİNLE PAYLAŞMAYI,SENİNLE YAŞAMAYI SENİNLE NEFES ALMAYI SEVİYORUM SANA AİT OLMAYI BANA AİT OLMANI SEVİYORUM...SEN HERŞEYE DEĞERSİN İYİ Kİ VARSIN SENİ SEVİYORUM ERSİN...

GÜLÜZAR tarafından eklendi.

iyiki varsın ve iyiki bendesin benmlesin .. suan yanında deglim belki ama tumkalbmle sennleyim .. nice senelere..bebeim..

aslıhan tarafından eklendi.

dünyanın en ışıltılı gözlerine ve en güzel yüreğine sahip insan iiki doğdun ve iiki varsn seni çok ama gerçekten çok seviyorm...

dilara tarafından eklendi.

doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce :)

yok tarafından eklendi.

varlıgın varlığm sebebın sebebım niyetın niyetımdır bnmlesın ya bundan otesı yok sevmeyı ve sevılmeyı hak eden yureğnle hayata hosgeldn bıtanem doğum gunun kutlu olsn!!

asyalı tarafından eklendi.

AŞKIM SENI OO KADAR COK SEVIYORUM Kİ..!!! DOĞUM GÜNÜNDE YANINDA OLMAYII COK İTERDİM AMA SEN ORDA BEN BURDA AŞKIM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN SENİ ÇOK SEVIYORUM AŞKIM İYİKİ BENİMSİN BEBEĞİM BENİM

MELİSA tarafından eklendi.

ichim o kadar senle dolu ki,insanlar seni gozbebeklerimde gorurler diye bakmaya korkar oldum be aşkim Dogum gunn kutlu olsun canim... nice mutlu senelere hep birlikde

smartKa tarafından eklendi.

SENİ ÇOK SEVİYORUM KARICIĞIM. NİCE MUTLU VE HUZURLU YILLARA ÇIKMAMIZ DİLEĞİYLE...

SÜLEYMAN tarafından eklendi.

sen hayata ne verirsen hayat sana daha mükemmelini verirmiş ben hayata ne verdim bilmiorum ama bana ummadığım kadar değerli olan seni verdi iyiki doğdun iyibenimlesin aşkım seni çok sewiorum

tevrat tarafından eklendi.

HMMMM BU MESAJI NEDEN CEKIYORUM, UNUTTUM, INAN HIC HATIRLAMIYORUM. DUR BAKAYIM.. DUR DUR BULDUM :) DOGUMGUNUN KUTLU OLSUN!...

cadı tarafından eklendi.

Yokluğun yağmura yazı yazmak kadar zor, sensizlik ölüm kadar acı, sen nefes kadar önemli, canım kadar değerlisin, iyi ki doğdun birtanem.

Editor tarafından eklendi.

Yokluğun yağmura yazı yazmak kadar zor, sensizlik ölüm kadar acı, sen nefes kadar önemli, canım kadar değerlisin, iyi ki doğdun birtanem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen Adınızı Ve Soyadınızı Yazınız..