10 Eylül 2011 Cumartesi

windows 7 msn kamera açılmıyor

ARKADAŞLAR DAHA AYRINTILI BİLGİ İÇİN FACEBOOK GRUBUMUZU BEĞENİN VE SORULARINIZI FACEBOOK GRUBUMUZDAN SORUN TEKBİK EKİBİMİZ SİZLERİ FACEBOOK GRUBUMUZDA BEKLİYOR.



Windows Live Messenger Güncel Sürümünde Kamera Resmine Tıkladığımızda Görüntülü Aramayı Başlatıyordu Ve Kamera Göster Seçeneği Bulunmamaktadır. Ve Bu Sorun Çözmek İçin 3 Gündür Uğraşıyorum Ve Sonunda Sorunu Çözebildim Bir Sitede Bulduğum Windows Live Messenger 14.0.8089.726 Sürümünde Hiç Bir Problem Olmadan Görüntülü Arama Ve Sadece Kamerayı Açma Seçeneği Bulunmaktadır Ve Kurdum Ve Sorunsuz Çalışmaktadır Şimdi .
Öncelik Olarak Bilgisayarımızda Bulunan Windows Live Messengeri Kaldıracağız
Bilgisayarımdan C:\Program Files\Windows Live\Installer/wlarp.exe Çalıştırarak Var Olan Windows Live Messengeri Kaldırıyoruz. Ben Bu Yöntemle Kaldırdım Eğer Kaldıramıyanlar
Zapmessengeri Kullanarak Kaldıra Bilirler.

Messengeri Kaldırdıktan Sonra Windows Live Messenger 14.0.8089.726 Sürümünü Yükleyin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen Adınızı Ve Soyadınızı Yazınız..